Kot iz škatlice

Zapisala M., torek, 19. junij 2007 ob 12:28

Naj mi nekdo objasni, kako lahko nekatere "dame" pri +30° C izgledajo kot, da njim ni vroče.

Naprimer - make up.

Puder na kile (oranžen obvezno), senčila v temnih in svetlečih tonih, parfum na litre. Tipi topi v glavnem. Pri taki vročini?

Kako jim rata?

Še glede parfumov, ker sem se včeraj skoraj zadušila. Joj, take, ki se polijejo s sladkim parfumom in v taki vročini stopijo na avtobus, kjer sploh ni zraka, bi najraje... Kabum!



M.

Oznake:

na to temo

 
Blogger Unknown v komentira:

Maš Airwick zraven, pa je problem rešen. Vsaj v reklamah to zagotavljajo. :)

 
 
Blogger Tamala v komentira:

Joj ta čudež bi pa tudi sama rada doživela.
pravzaprav me bolj zanima od kje jim potrpljenje da na tako soparo in vročino še vedno nanesejo abnormalno količino makeupa. Kje je tist "poletni naravni videz" makeup-a?

In ja, nekako ne morem dopovedat nekaterim svojim kolegicam, da so sladki parfumi za zimo in frišni, nesladki (!) parfumi za poletje. Grozno, grozno slabo mi je bilo, ko sem stopila poleti na pregret avtobus poln grozno prevretih vonjav raznih parfumov. Fuj in fej!

 
 
Blogger Sabina v komentira:

ja ko pa morajo biti "lepe" :) jaz pudra še pozimi ne prenesem na sebi :D

 
 
Blogger M. v komentira:

tamala točno to. Kje je tisti lahek, poletni, svetlikajoči, seksi makeup? Mislim, jaz se v taki vročini počutim čist stopljeno, pa nimam nobenega pudra, samo maskaro pa kako svetleče senčilo, kaj šele da bi puder nosila. Men je fascinantna ta samozavest, ko vidiš v bistvu včasih kakšno kapljico, ampak ne, njim ni vroče, one so seksi s tem pudrom, ki poleti sploooh ne paše.

sabinca ja, pravijo, da za lepoto se trpi :))

 
 
Anonymous Anonimni v komentira:

Ma dej no, vsake 15 minut si popravljajo MU. LOL
Sicer je pa res, da ene ne švicajo dost, jaz takoj zašvicam v faco.
Sam je itak standard... Ko se peljem v avtu, vidim, da se stalno kakšne babe čekirajo in popravljajo, na WC-ju npr. isto.

Sam men to ni normalno, da si tok obseden s popolnim vonjem in izgledom, no. Pa ok, če si želijo oboževanje zarad "popolnosti" in se za to tako potrudjo, pol upam, da se jim vsaj splača. ;)

 
 
Blogger M. v komentira:

Ja saj, to so tiste, ki se pogledajo v vsaki izložbi in vsakem ogledalu. S sabo pa (očitno) nosijo cel kozmetični kovček.
Glede popolnega videza je pa tako ali tako očitno, da to ni "njena lepota" ampak od max-factorja npr. in je čisto vsakemu jasno, da se je tri ure mazala in posledično, ni popolna.

Pa solarij. Včeraj je v pisarno prišla ženska, ki je bila dobesedno rjava kot medved. Ni bila oranžna, niti ni imela barve, ki jo dobiš na soncu ampak je bila prežgana. Dobesedno. Blond in roza ustnice, na skoraj mulatski koži.
Ne morem opisat, ker bi jo morale punce videt, sem se komaj zadrževala, da mi ni spodnja čeljust padla na mizo.

 

Komentiraj