Whose line is it anyway?

Zapisala M., nedelja, 22. julij 2007 ob 20:03

Pred časom sem naletela na posnetke te oddaje.

Že takrat sem dobesedno jokala od smeha in sedaj jih vlečem iz naftalina...

Igra, kjer vsak z eno besedo spesnijo pesem eni od gledalk v studiu: Love song to a butterstick


Whoopi Goldberg kot gostja in igra Quesions only:



In en mojih najljubših posnetkov, kjer preprosto ne morem biti resna, Party quirks



Funny as hell!

Edit 23:00
Nekaj za tamalo, vključuje tudi bom chika wah wah



I died...

M.

Oznake:

na to temo

 
Blogger Unknown v komentira:

Podobno zadevo ob priložnosti gledam na pro7. Včasih me že vse boli od smeha. Res so profiji!!!

 
 
Blogger Tamala v komentira:

OMG ker smeh..
Če včer sem se režala ko sem special Edit gledala sam na youtube-u sem pa presedela zdaj kar lep čas :)))

Carsko :)

 
 
Blogger M. v komentira:

wilma na pro7, kdaj? Mene ob teh posnetkih tako razmetava od smeha, da moram vsakega pogledat vsaj dvakrat ker se smejim tako močno, da ostalo zamudim :))

tamala, saj pravim, zdaj že dva dni pregledujem vse clipe in moram rečt, da so trebušne mišice kar utrjene :))

Se sploh ne naveličam, čeprav sem že vse videla kako dobro leto nazaj. Obvladajo!
Zakaj nimamo tega pri nas? Bi si zagotovila letno karto :) (namesto fitnesa haha)

 
 
Blogger seaclam v komentira:

ja zlo dobra zadeva:). Z interneta sem dobil 1,2 in 3 epizodo. Mene pa zanima če jih kdo ima še več?

 

Komentiraj