I know you!!!

Zapisala M., nedelja, 24. junij 2007 ob 19:40

Se vam je že zgodilo, da ste videli nekoga "znanega", ne mislim medijsko znanega, v bistvu ga osebno ne poznate, vendar ste vseeno podzavestno skoraj skočili vanj ter izustili: Ooooo živjo, kako si, kaj je novega?

No, meni se to zadnje čase dogaja kar naprej. Večinoma "srečam" blogerje, prodajalke iz trgovin, kjer pogosto nakupujem, sopotnike na avtobusu, kjer smo ponavadi ob istem času isti obrazi.

Prejšnji teden srečam blogerko, ki jo berem vsake toliko, vendar sem na tekočem in jo gledam, pa gledam in ko spoznam, da jo "poznam", podzavestno izustim en dolg in precej glasen OOOO! Še dobro, da je šla že mimo, ker sem izpadla, milo rečeno, smešna. Sploh, ko sem prijateljici razlagala od kod jo "poznam".

Čeprav me je taista prijateljica že prekosila v bebavosti OOO-ja. V Koloseju je "srečala" Janeza Janšo in v mešanici zmedenosti, spominske reakcije I know you in tisočinke sekunde, je nastal OOO!, ki na njeno žalost ni ostal neopažen z njegove strani.
Zemlja odpri se, prosim!

Torej, če vas kdo ustavi z OOO!, jup, thats me!

M.

Oznake: ,

na to temo

 
Blogger Sabina v komentira:

hihi smešno :D

 
 
Blogger Tamala v komentira:

hahaha, o kako poznam ta občutek LOL
hudič je potem razložit in dopovedat od kje osebo poznaš

 
 
Anonymous Anonimni v komentira:

Jaz pa ne poznam tega občutka. Ne vem, če že hodim nekje med folkom, sem ponavad v svoje misli zatopljena al pa kej, pa pol še kakšnega sošolca k gre mimo ne vidim. LOL

 
 
Blogger Leopoldina v komentira:

hehe, a sm zravn spada tud tist klic: petraaaa... k si me srečala in si sam od pogleda zadi name vedla, da sm jst? no ja, te je blo lepo vidt. upam, da si dobr odpisalaa :)

 
 
Blogger M. v komentira:

tamala uh, sem pa že mislila, da sem samo jaz tako trčena. Večji hudič kot razlagat od kje ga/jo (ne)poznaš je, če te osebek, kateremu je bil OOO namenjen vidi in ti nameni en začuden, Who the fuck are you, pogled. In ja, ni jih bilo malo.

apple, hehe potem si ti tista vrsta, ki dobiva komentarje v smislu: ej bila sem tam pa me nisi videla/pozdravila/poznala :)

jagodka: ne, ta klic je bil zato ker si hodila že par minut pred mano in sem vedela kdo si, ti pa si me tudi vsaj na videz poznala. :) Tako, da pričakujem, da če me boš naslednjič kje srečala, me ustaviš, da ne bom spet vpila za tabo :)
Slavni OOO pade ponavadi pri osebah, ki me prvič vidijo. Ever, ever :)
Glede izpita pa... Katastrofa!

 
 
Blogger Leopoldina v komentira:

hehe, bom vzela na znanje in te poklicala, ko te kje vidim. samo problem je v tem, da ne vem tvojega imena :hmm:

 

Komentiraj