Biljard

Zapisala M., nedelja, 18. februar 2007 ob 18:06


Po odličnem kosilu in še boljši sladici (če boste kdaj zašli v Joe Peňa's v Ljubljani, morate obvezno probati Platano Frito: Banana zavita v tortiljo, ocvrta, posuta s kokosom in karamelnim prelivom ter postrežena s kepico sladoleda, kupčkom smetane with cherry on the top, pregrešna stvar, ki bi jo definitivno morali prepovedati!) me je izzval na partijo biljarda. Baje zato, ker rada pametujem ob gledanju snookerja na BBC Sport-u.

Moj prvič. Bil je tako dober, da sva ga ponovila še dvakrat. Ker sem prvič zmagala! Can't belive it. Ja, vem kaj si bo kdo mislil, pač, pustil ti je zmagati. O ne! Ni mi, sem kar tekmovalna in pri tem ne zaostaja kaj dosti za mano.

Danes imam muskelfiber v rami, ne vem točno zakaj ampak malo zategne, če se hočem kaj preveč frajarit.

Neverjeten užitek mi je bil s tisto belo kroglo ciljat vse ostale (moje seveda) in jih potapljat. Teorijo znam, prakso bo pa treba še malo izpiliti.

Superca, definitivno priporočam. Tudi, če ste štorasti, kot sem naprimer in res samo kot primer, jaz.

M.

P.S.: Aja, skoraj pozabila, vodim 2:1, ha-ha!

Oznake:

na to temo

Komentiraj