Krvavo, primerno za otroke?

Zapisala M., torek, 2. oktober 2007 ob 09:07

V soboto sem si v Koloseju ogledala film Gospod Brooks. Zanimiv film. Triler, z nekaj nadzornimi prizori ubijanja, špricanja krvi in psihološkimi igricami. Film za odrasle pač.

A vendar se je neki odgovorni mami zdel povsem primeren film za deklico staro približno štiri leta. Obe sta namreč sedeli poleg mene.
Saj je bil v angleščini in ona še ne zna brati. Tako ali tako ne bo vedela kaj se dogaja, o čem se gre. Zakaj sploh izbirati filme, ki so primerni za otroke, saj nič ne razumejo...

Nočem komu pokvariti užitka, če se bo kdo odločil za ogled filma ampak preprosto ne morem mimo tega. Meni se namreč zdi popolnoma neprimerno, da štiriletna deklica sedi do desetih v kinu in gleda kako je neki stric pravkar poslal metek nekomu v glavo, odsekal glavo drugemu stricu in kako močno lahko šprica kri, če nekoga tako lopneš?

Zelo malo je manjkalo, da ne bi mamici namignila naj vsaj pokrije punčki oči med krvavimi prizori. A potem bi se že vtikala v njeno vzgojo, to se pa ja ne spodobi.

Še zdaj kar zakuham, ko pomislim...

Upam samo, da deklica gleda tudi risanke, saj si nočem niti predstavljati kaj se dogaja z njo med krvavimi prizori raznih grozljivk/trilerjev in podobnih zadev, ki jih njena mamica očitno z užitkom in brez slabega občutka gleda z otrokom.

M.

Oznake: ,

na to temo

 
Blogger samuelion v komentira:

Sem proti, da se otroku kaže nasilje. Ampak glede na pozno uro nisem pa nič boljši :)

Sva našega 3 letnika tudi peljala v kino ob pozni uri - mislim da je bila 20.30 - ampak je gledal Ratatoulie (kar mislim, da je bolj primerno od špricanja :) ). Končalo se je okrog 22ih, pa niti malo ni bil zaspan, saj je podaljšal popoldanski spanec in spal do 18ih. Kako je pač ritem, včasih se treba prilagodit, čene je škoda živcev :)
Sicer pa so hude variante tudi kdaj v risankah, pa se tega niti toliko ne zavedamo, dokler nisi starš. Dobro je otroku omenit, kaj se dogaja, kakšna je realnost.

 
 
Blogger Tamala v komentira:

Saj zdaj se bodo pa mamice zopet oglasile, da nimajo urejenega varstva, da bi lahko dale tja otroka, medtem ko bi si one ogledale takšen film.

Drugi izgovor bi bil pa najbrž, da je otroka tak treba pripraviti na realno dogajanje na tem svetu.

Ampak kaj pa jaz vem, saj nimam še otrok in ne vem kako je to. Svojega mnenja pa ne smem imet ker me bodo zmerjale z neumno najstnico, ki razkazujem dekolte in kažem tangice in mi pokazale s prstom na pot do grmade zraven pa še potihem ponavljale, da nisem zrela in da sem neodrasla.

PS: (To govorim zelo potiho):
Pa menda otroci čisto drugače dojemajo klanje in krvavo dogajanje okoli sebe. Takšno prepričanje imajo nekateri, katerih otroci postanejo serijski morilci.

 
 
Anonymous Anonimni v komentira:

Kolosej je glede klientele itak razu čist smešn. Folk gre v kino zrd 100 drugih razlogov kot pa zarad filma. Je zanimiv, da raznih ekscesov še nikol nism doživel v Komuni al pa na v kinu Vič..., btw, long time no see

 
 
Blogger M. v komentira:

Samuelion mene ni motila ura ob kateri je bila deklica pokonci ampak film, ki ga je gledala. Zanimivo pa je, da je bila čisto mirna, ni nič skakala in motila mamico. Sedela je in mirno gledala. To, kar si pa peljal gledat svojega malčka pa je povsem luškana in prijetna risanka. Sama sem bila navdušena nad njo :)
Jaz mislim, da je na starših, da tako majhnim odrejajo čas, ki ga bodo porabili za risanke in seveda poskrbijo tudi za kvaliteto. Uh, bom jaz zahteven starš :))

Tamala ah saj veš, bova že videli, ko bova imeli svoje otroke. Do takrat se bom pa pri opazovanju napak drugih staršev učila in izoblikovala mnenje, ki ga jasno ne bom delila. Nočem biti smartass :)
Ma me je pogrelo no..

a_je_to ja long time no see... Počasi dobivam nazaj svojo vnemo za blog :) Jaz se za kolosej odločam ker ga imam blizu, pa tudi nisem pogosto tam. Iz podobnega razloga kot ti :)

 
 
Blogger Ula v komentira:

M tale tema je pa primerna za forum ringa raja ... se mi zdi, da bi dobila polno odzivov, da nimaš pojma, ker nisi mama in da če se njim zdi to primerno, bodo otroka peljale v Kolosej gledat tudi najbolj krvav film. Predvsem jih bi pa zmotil naziv odgovorna mati ;)
Sicer sem sama mnenja, da štirileten otrok nima kaj delat ne v Koloseju niti v nakupovalnem središču.
Otroci v parke in v peskovnik, kjer, sem sedaj izvedela, se na veliko lula!

 
 
Blogger M. v komentira:

Bejbika ja verjamem, da bi požela val ogorčenja. Sem videla kaj se je zgodilo z dojenjem na javnih mestih :)

Dobro, naj hodijo v kino, nakupovalne centre, se bodo prej navadili kako se obnašati v družbi in kaj je primerno in kaj ne. Čeprav tudi ob to se lahko spotaknem pri nekatrih starših, ki malčkom ne razložijo kaj je primerno in kaj ne ampak se smejijo češ pač otrok je, otroci ne vedo. Seveda ne vedo, če jim noben ne razloži zakaj tako obnašanje ni primerno! Če se bo kdo spotaknil ob to... Napisala sem nekateri.
Mene je motila vsebina filma, ki ni bila primerna tudi za par let starejšega otroka. Naj gre gledat romantično komedijo, dramo or something, ne pa klanje.

 
 
Blogger M. v komentira:

In my word of a day je očitno: primerno. Sem napisala skoraj neštetokrat :)
No ja... Me pogreje pač :)

 
 
Blogger Ula v komentira:

verjetno je vseeno kaj gleda, ker tako ali tako ne ve, kaj gleda :?
drugače pa mi je všeč, ko oče pelje majhnega otroka v trgovino z igračami, ga tam razdraži z eno igračo in ga nato odpelje ven. Otrok se začne zverinsko dret, medtem, ko se očka veselo zabava.
Ja, najbolje vse otroke pred vitrino s torticami, potem pa mu naročiti kozarec vode.
glede dojenja - prešlo je vse meje dobrega okusa.Ko se začne otroke primerjat s telički, potem se ve koliko je ura.

 

Komentiraj