Malo za šalo... Malo, na žalost, zares...

Zapisala M., petek, 5. oktober 2007 ob 09:47

Delček maila, ki sem ga dobila danes že navsezgodaj. Resnične zgodbe je bil naslov.

ZGUBLJENI KONDOM

Ko so devetnajstletnico vprašali, zakaj se je zglasila na urgenci, je
povedala, da se je fantu med seksom snel kondom in da ga ni mogla
izvleči niti s prsti.
"šla sem v kopalnico in se prisilila k bruhanju, vendar ga tudi
izbruhati nisem mogla."


Hecno in malce za lase privlečeno, je bila moja prva reakcija.

Potem pa se spomnim, kako sem se včasih smejala in zabavala ob branju Zaupnih besed v Anteni. Glede na vprašanja, ki so se tam pojavila, bi skoraj lahko rekla, da so v tej rubriki skoraj zagotovo že obravnavali kakšno najstnico z zgoraj opisanim problemom.

In potem razmišljam... Toliko predavanj o seksu v šoli, v zdravstvenih domovih pri sistematskih pregledih, toliko hihitanja in komentarja v smislu pa saj mi to že vse vemo, a vseeno šokirajo s takšnimi in drugačnimi situacijami, vprašanji.

In seksajo na veliko. In so spolnoletni.

M.

Oznake:

na to temo

 
Blogger Tamala v komentira:

Hahaha, ja te Zaupne besede do meni kot kotiček v časopisu kjer so Šale. :)))

In kaj e bilo potem s to deklico? Je zanosila, ker je z bruhanjem potegnila kondom vase, kjer se je vsebina najverjetneje razlila?

Ja žalostno je. Toliko informacij o spolnosti kot je pa v tem času pa da še vedno pridejo nekateri z ne samo neumnimi vprašanji ampak že mejijo na bizarnem, groza.

Saj niti ne vem več kako bi spolno-wannabe-aktivne najstnice naučila vse o spolnosti? Narisat?

 
 
Blogger Ula v komentira:

Draga teta Justi!

S sošolcem sva se kopala v bazenu v Atlantisu. In ker sem na Cosmopolitanovem forumu prebrala, da se na veliko "prihaja" v bazenih, me zanima, če sem slučajno noseča, ker sem se kopala med vsemi spermiji?
Hvala za odgovor. Pa stara sem 12let. Tvoja Maja

Včasih se človek vpraša ali smo mi prepozno začeli sexat? In potem pogledaš svoje življenje in ugotoviš, da pri 13ih nisi ne želel sexa ne vedel zanj. Že pri 15ih sex? ne, raje se zabavamo na drug način.
Danes se pa vsem tako mudi sexat. Sicer ne vem, kakšna nagrada je za najbolj aktivno jahačico, ampak žal nobeni ne moraš reči, naj ne sexa, da za to čas še pride.

 
 
Blogger Tamala v komentira:

"Sicer ne vem, kakšna nagrada je za najbolj aktivno jahačico"
Veliko rit?


Čak ti si mi govorila to foro a ne?

 
 
Blogger Ula v komentira:

hehe, to je moja kolegica vedno rekla za eno, ki je imela zelo aktivno spolno življenje (stare smo bile ene 16let takrat) ... ja, velika rit LOL

 
 
Blogger M. v komentira:

tamala mislim, da tudi, če bi narisala ne bi bilo dovolj. Sem pa slišala ja, da se trend "zanostive z oralnim zadovoljevanjem" povečuje. Nove tehnike zgleda, sem še stara šola :)

bejbika lahko jim razlagaš in kažeš in rišeš ampak samo zavijejo z očmi, češ joj si pametna. Potem pa pride tisto, oh pa tako rada sem ga imela, on pa je želel samo seks.

Sicer pa, jim ni nerodno, da niti ne vedo osnovnih stvari (ok, poleg očitnega pravila: notri, ven, in ponavljaj dokler zmoreš) ampak se vseeno spravljajo k delu. Taka privlačna tema pa toliko neznanja.

 

Komentiraj