Grem Raje Rojevat!

Zapisala M., ponedeljek, 16. april 2007 ob 15:20

Jutr mam zobarja, mama nau z mano šla,
bom s stola ušla k mogla rečt bom »a«,
jutr mam zobarja, mama nau z mano šla,
se bom drla k zmešana.


Priredba by M., original by Čuki

Ja, danes imam ortopan (prvič v življenju, sanja se mi ne kako to zgleda), jutri pa zobarja. Naj še povem, da me je na smrt strah zobozdravnikov. Tisti vonj, ko ti z rokavicami po ustih šari, zvok svedra, še voda za splahnit ima tam čuden okus.

Zobozdravnica in otroštva mi je pustila hude travme (in niti ne pretiravam, ko to rečem), tako, da se moram vsakič tri dni prej psihično pripravljati, na stolu pa se skoraj razjokam (ne manjka veliko!), tresem in rinem nekam gor in stran.

Groza groza groza!

Če to preživim, bom, ko bo čas, rodila z lahkoto.

M.

Tisto s porodom velja samo do dejanskih popadkov in rojevanja.

Oznake:

na to temo

 
Blogger Tamala v komentira:

Joj kot bi mene opisovala. LOL
Tudi sama se pripravljam na tisto vrtanje in vse. Na vonj sem že navajena ker delam v laboratoriju. Na koncu pa itak, ko pridem in ko me moj zobozdravnik vidi, že pripravlja injekcijo. Ker se je nekako naučil, da dejansko tudi ust ne bom odprla. Tudi če je imel roke za hrbtom nisem odprla.
Se je tudi že zgodilo, da sem skidnila iz čakalnice. Hebi ga... Osnovnošolska mesarka samooklicana zobozdravnica me je naredila tako boječko kar se tega tiče.
Sej ne da sem ortodonta v prst ugriznila (ko sem bila še majhan seveda :D) ker je tako agresivno tlačil svoje lopate v usta. :!

Kar se pa poroda tiče - nč ne bom rekla :) Ke niti ne vem kako bom rodila. Hehe.

Tako da - želim ti minimalno možnega (po možnosti nič) travmiranja pred pregledom. :)

 
 
Blogger Unknown v komentira:

Te čisto razumem. Z mano je bilo podobno v osnovni šoli, ko si mi šarili po zobeh vse povprek. Takrat sem se dobro naučil izraza "prazna obljuba"!

Se pa je (hvala bogu) izboljšalo. V glavi sem si lepo vse uredil in zdaj grem na stol veliko mirneje, kot včasih. Z veseljem oznanjam, da so mi pred kratkim, brez komplikacij ali kakšnih živčnih izgredov, odstranili še zadnji modrostni zob. :)

Tudi tebi srečno, predvsem pa mirno.

 
 
Anonymous Anonimni v komentira:

Lahko se tolažiš, da danes ne operirajo več s kleščami. :)

 
 
Anonymous Anonimni v komentira:

Drž se. ;))

Mene ni blo pa nikol grozno strah zobarja. Pa so mi tut škrbine s kleščami ven vlekli ipd.
Sam jaz ful potrpim, no. Sej pravjo vsi, da mam zelo visok prag tolerance. Jokam pa ne, ne vem, če sem že kdaj zarad bolečin.

Mi je pa veliko bolj grozno vrtanje kot pa puljenje, buah, k ti grejo kar kocine pokonc!

 
 
Blogger M. v komentira:

@tamala Čeprav sem zdravstveni tehnik in prenesem vsega boga in pol, zobozdravnika enostavno ne morem. Ne, ne in ne! Me tvoja bivša zobozdravnica močno spominja na mojo, prav tako ortodont, ki sem ga tudi jaz vztrajno grizla (očitno ortodonti niso varni pred ugrizi). Zdaj imam novo zobozdravnico, ki se je odločila, da bo zdravila mojo zgornjo šestko. Čeprav sem bila pri njej samo 2 krat, mislim, da že ve koliko je ura, ker zadnjič sem bila očitno tako bleda, da je mislila, da bom zlezla skup. Imam jo tudi na sumu, da me je z namenom naročila ob pol osmih zvečer. Glede poroda pa me je manj strah, čeprav mi je sodelavka ravnokar rekla, da naj počakam do porda, potem bom pa z veseljem hodila k stomtologu. :gulp:
Hvala za dobre želje!

@silvestre hja, jaz lahko "pucam moj podstrešje" še pa še, pa mi nič ne bo pomagalo, ker kar slišim in vidim bivšo zobozdravnico. Tudi tebi hvala za želje.

@shizo daj nehaj :)) Če se prav spomnim se tudi ti potiš in si cel v krču na tistem stolu. :P Sem pa hvaležna, da je bolj napredna tehnologija. Definitivno! :)

@apple Ma jaz sem taka boječka glede tega, da me imajo vsi polhn kufer baje. Kaj čem :)

Aja, baje, če bom pridna me moj pelje na sladoled jutri. Držte pesti! Za sladoled jasno :)))

 
 
Blogger Vanja v komentira:

Moja zobarca pa zelo nežno dela. In sproti izvem še vse "flauze" iz Dnevnika in Lady.

 

Komentiraj