"Pisker" V Meni

Zapisala M., nedelja, 18. marec 2007 ob 10:40

Se vam je že kdaj zgodilo, da vam je dvignilo pokrov, čeprav niti niste vedeli, da se kaj nabira pod njim?

Včeraj se nama je s prijateljico odprlo.

Po običajnih debatah o aktualnih temah, je ena od naju z enim samim stavkom odprla ventil pri obeh. Z enim samim: Ej, veš kako mi gre na živce... Druga je v sekundi z razumevajočim pogledom in kimajočo glavo potrjevala, da čuti isto. Iz stavka v stavek z večjo vnemo sva razlagali kaj vse naju moti, spravlja ob živce, potre, razjezi... Krilili z rokami, razlagali včasih kar ena čez drugo, iz ene teme na drugo, od najbolj banalnih do osebnih stvari, kaj vse me muči.

Sploh se mi sanjalo ni, da imam toliko nekih stvari v sebi, ki so samo čakale, da poletijo z vso silo iz kuhajočega se lonca v meni.

Po resnično napeti in intenzivni debati sva se počutili jezni na vse, a po drugi strani olajšani in lažji za kako tono ali dve.

Z lažjim "loncem" sva se, podzavestno jasno, podali na tipično žensko terapijo v obliki nakupovanja.

Zdravilo, ki mi je pomagalo je bil lep prstan, ogrlica in zapestnica. Hehe.
Vse lepo ujemajoče, z izgovorom, da ga potrebujem za jutrišnji razgovor,
za katerega vas tudi prosim, da mi držite fige.

Danes, se počutim tako:



Astorpia in Vesna Zornik (Katalena) - Maria de Buenos Aires

M.

Oznake: ,

na to temo

 
Anonymous Anonimni v komentira:

Moj pisker je pa skos malo odprt in gre sprot ven, pa pol ne prihaja do tega. :)
Sej ne vem zdaj, kaj je boljše. Čeprav eni pravjo, da stvari ne smeš držat v sebi...
Ampak pol te pa določen procent ljudi ne mara, ker si kao tečnoba. :)

 

Komentiraj