Povem, kaj jem...

Zapisala M., ponedeljek, 26. marec 2007 ob 15:59

Tole sem pobrala na kameleonkinem blogu. Bi bil greh, če ne bi izpolnila.

1. Če bi morali izbirati samo med eno vrsto kuhinje (italijanska, francoska, mehiška, slovenska, …) katero bi izbrali?
Mehiška, čeprav bi se težko odločila.

2. Kaj je najbolj nenavadna jed, ki ste jo kdaj poskusili?
Ojoj, nisem jedla nobenih krakov, žuželk, žab ali kaj podobnega, so mi pa enkrat podtaknili pohane možgane. Češ, zrezki so. Sem hitro potem ugotovila, da nekaj ne štima. Ogabno.

3. Česa ne bi nikoli v življenju poskusili?
Možgane (še enkrat), vampov, žolce, (kravjega) želodca, kače, psa, mačke... Marsikaj še.

4. Kakšno vrsto hrane najraje kuhate, pripravljate?
Različno, ponavadi vedno nekaj novega. Zelenjavno, barvito.

5. Ko ste v restavraciji prvič, po kakšnem principu izbirate hrano, ki jo boste uživali?
Nekaj kar nisem poizkusila in vedno drugače kot moj "so-jedec", ki ga potem nahecam, da si malo deliva.

6. Koliko kuharskih knjig imate doma?
Celo polico, večinoma maminih. Imam pa zvezek v katerega potem lepim in pišem recepte iz interneta, revij, od kolegic, moje izmišljotine...

7. Kateri hrani/živilu bi se težko odrekli?
Težko vprašanje, verjetno zelenjavi ali piščančjim prsim.

8. Ali vedno pijete zraven hrane tudi primerno vino?
Ne vedno. Ne paše vedno vino.

9. Kaj je za vas največji kulinarični greh?
Hitro prehranjevanje. Ko nekateri dobesedno zmečejo hrano vase, pa niti ne vedo kakšen okus je imela.

10. Najboljša kulinarična izkušnja?
Afriška hrana v Ženevi in packanje z rokami. Hecno kako na njihove kiselkaste "palačinke" s prsti nadevaš mesne koščke v omaki, razne priloge. Super, bi takoj šla še enkrat.

M.

Oznake: ,

na to temo

 
Blogger Vanja v komentira:

Tudi jaz imam "kuharsko knjigo", kamor zapisujem recepte, lepim slikce in pišem opombe. Recept vedno raje napišem na roko, kot pa printam, ker mi je všeč, da je malo personal toucha zraven.

 

Komentiraj