Ne Sprašuj...

Zapisala M., četrtek, 29. marec 2007 ob 11:27

Prosim, ne me spraševat za mnenje, če ga nisi pripravljen/a slišat.

Ker nisem nesramna.

Drugače razmišljam.

M.

Oznake:

na to temo

 
Anonymous Anonimni v komentira:

Ampak ta je pa čist res...
Folk te vpraša za mnenje, pol jim pa ni všeč k po pravic poveš. Eni hočjo sam, da jim poveš tisto, kar že vejo oz. jim potrdiš da ja, res je tako, kot so oni rekli oz. mislijo. Pol pa ne sprašuj, a ne? LOL

 
 
Blogger Tamala v komentira:

To je pa men neumno - jst osebno nikoli ne bom povedala tisto kar bi rad kdo slišal ampak kar mora slišat/prebrat.
Pa mi v večini primerov prav dol visi a bo užaljen al ne. Na konc bo itak prišel/prišla do tega kar sem povedala :)

 
 
Blogger M. v komentira:

Ampak ljudje so dejansko taki.
Mislim, na list paprija naj si napišejo kar bi radi slišali pa naj berejo cel dan zaradi mene.
Jaz ponavadi koga vprašam, ker želim drugo mnenje, ampak to sem pač jaz.
Po novem, takim za katere vem kaj pričakujejo in to ni isto kar bi jaz povedala,sploh ne odgovarjam. Samo poslušam, oni itak vse vedo. Pa jih ne premakneš za boga ne.
Ker drugače sem smotana in nesramna in ne razumem.

 

Komentiraj