Ko Jaz Postane Midva

Zapisala M., torek, 20. februar 2007 ob 10:41


Hecno, ne, da nekomu očitaš stvar, ki se je niti sam ne držiš ali pa se preprosto ne zavedaš, da si posredno sam očitaš. Res hecno.

Pred časom me je šokirala izjava v stilu saj si oseba zase, samosvoja v svojem življenju. Bilo je v kontekstu, ko je dogovorjeno propadlo.
Ja sem. Se popolnoma zavedam tega in zase vem, da v življenju lahko shajam sama, brez partnerja, prijateljic, prijateljev, sem si pa izbrala nek krog ljudi, s katerimi z veseljem delim kakšno mojo stvar. Počnem stvari, ki me veselijo, zanimajo in navdihujejo. Izbrala sem si partnerja, s katerim nimava popolnoma iste poti, hodiva zase, se na križišču srečava, združiva v eno in na naslednjem odcepu ločiva. Meni tako paše. Nama tako paše.

Oseba, ženskega spola (nekako imam občutek, da je to dokaj pomemben podatek), ki mi je pod nos porinila ta očitek, je v zvezi slabo leto. Sva se precej družili preden je spoznala njega. Greva včeraj v malo mesto velikih nakupov. Po uvodnih kako si in kaj je novega, se je začelo.

Citiram:
Ona: Sva razmišljala o poletnih počitnicah... Šla bi nekam bolj daleč.
Jaz: Že?
Ona: Ja, morava že malo gledat. Sva kupila posteljo, veš.
Jaz: On okvir, ti jogi?
Ona: Ne, skupaj pač.
Jaz: Aha. Fino.
Ona: Nisva šla potem tja pa tja pa tja, je moral delat nadure, sva pač malo prestavila.
Jaz: Aha, bosta pa zato hitro našparala za počitnice.
Ona: Ja, pa če bova šla kaj na svoje ali pa kaj v stilu zgornjištukpristarših.
Jaz: Že?
Ona: Pač sva razmišljala.
Jaz: Aha in kako si ti drugače?
Ona: V redu. Ti?
Jaz: Super, hodim v gledališče, ko obsedena, čedalje bolj. Spravila sem se končno tudi malo ustvarjat z dekoracijo doma. Razmišljam, da bi se začela učiti kak jezik. Aja, sem ti povedala, da sem srečala bivšo razredničarko? Ja, ona mi je predlagala za kak nov jezik. U, pa v soboto me je peljal na biljard, noter sem padla, ti povem. Muskelfiber v rami.
Ona: Aja? Midva sva bila tudi enkrat zadnjič. Se nama ni dalo več biti doma pa sva šla. Jutri greva plavat, malo se namakat no.
Jaz: Aha.
Ona: Ja, je rekel...

Naprej sem slišala samo še midva, naju, sva in podobno dvojino. Aja, in moj aha.

Zelo si samosvoja, čestitam.

M.

Oznake: ,

na to temo

 
Blogger Vanja v komentira:

Mhm, poznamo to. Meni se s takimi sploh ne da več ukvarjat. To so ljudje, ki nimajo več svojih življenj. Vse je "Midva". Lepo je, če se s partnerjem dobro razumeš, a ti si še vedno ti in on je on. Nekateri seveda mislijo drugače.

 
 
Blogger M. v komentira:

A ni to mučno poslušati, no? Ok, se ne vidiva dva tedna, že mislim koliko ji more dogajat, super. Eee, wrong! Dogaja jima. In za nameček po eni uri čveka o njima se pridruži... On.
Saj je fajn dečko pa vse, ampak...
Tudi meni se počasi ne da več.

 

Komentiraj