Samo En Napačen Klik

Zapisala M., nedelja, 25. februar 2007 ob 20:42

In gre vse.

Presenečeni? Ja, jaz sem bila tudi. Kaj se je zgodilo? Najbolj očitno je to, da sem prejšnji blog zbrisala.

Ja, se zgodijo tudi take stvari. Meni sicer zelo pogosto in zelo rade.

Ga vzpostavljam nazaj, ker jaz kot mi je po navadi, nisem razmišljala o tem, da bi bilo mogoče dobro, vsake toliko blog skopirati in shraniti. In case of emergency. Ah, ne, zakaj bi to počela, raje grem še enkrat vse od začetka. no big deal. Sicer pa se to meni nikoli ne bi zgodilo, ne, meni pa res ne.

Opravičujem se (sama sebi predvsem) z dejstvom, da sem ženska. Nam je malo več dovoljeno.

Da ne govorim o tem kako sem zakuhala, ko sem videla kaj sem naredila in kaj se je dogajalo takrat v moji glavi. Nekje sem enkrat našla posnetek nekoga, ki se mu je zgodilo podobno (na moje olajšanje je bil moški, huh), zelo nazorno prikazuje kakšni občutki te preplavljajo. Postnem ob priložnosti. Razumem ga. Popolnoma.

Zasvojena sem.

Grem nazaj krpat.

M.

Edit 01/03/07: Mi je ratalo nekako dobiti nekaj svojih postov nazaj s stricom Googlom. Hvala, stric!

Oznake:

na to temo

 
Anonymous Anonimni v komentira:

Ma kaj, se dogaja... Sploh če si še bolj začetnica pri sestavljanju blogov. ;)
Je pa dobro met kopijo, ja...
Čeprav men ni čisto jasno, kako so se ti posti zbrisal.
Jaz sem pa včeraj prišla pogleda na tvoj blog, pa sem misla, da men šteka, k je blo vse prazno. :)

 
 
Blogger M. v komentira:

Template sem imela shranjen, ampak tistega originalnega, brez linkov, popravkov pisave...
Veš kako so šli posti? Simple, je moder gumb kjer na njem piše Delete. Klikneš, te prijazno opozori, da se bo blog zbrisal in stisneš YES. Pa gre vse, tudi posti.
How cool si that, huh? :)

M.

 
 
Blogger Sabina v komentira:

ojoj, kriza:S jaz tud nimam shranjeno nič! bi bilo mogoče dobro imeti...
ah joj. no saj, boš pa zdaj najbrž 100x bolj pazljiva;)

 

Komentiraj