Stvar, ki ne gre iz jezika

Zapisala M., sreda, 9. januar 2008 ob 23:47

So besede, ki nam ne gredo iz jezika. Ponavadi so misli in besede lepe, prijetne za uho, a tako težke. Nas zaboli, ko izrečemo ali nam ne preprosto preveč nerodno in smo preveč odrasli za to primarno čustvo?

Otroške ročice se stegnejo k meni. Objamejo me tako močno, da se čudim moči in nežen glasek mi zašepeta najlepše besede. Rad te imam.

Ni se mučil ob tem, ni tri dni razmišljal o pravem trenutku. Začutil je in povedal. Šestletnik.
Pa verjetno ne bo več dolgo s tako lahkoto razveseljeval vse njemu pomembne ljudi. Ker bo tu puberteta in mu bo nerodno, ker je fant in fantje niso mehkužni, vsaj "spodobi" se ne, ker potem ne bo več pravega trenutka, ker... Ker je težko!

Tudi meni včasih ni šlo. Pustimo zaljubljenost. Ni mi šlo pri prijateljih, sorodnikih, celo pri starših. Če sem že izrekla, pa so me označili kot nekoga, ki je trenutno v čustvenem obdobju.

Pa se naučiš. Naučiš se šestletniku zašepetati nazaj, objeti prijateljico, ji povedati koliko ti pomeni, pogledati mami v oči in brez zadrege izgovoriti te tri besede.

Ni tako težko, ne boli in zagotovo polepšaš dan nekomu. Tudi vam bi, kajne?

Želim vam veliko izrečenih in slišanih RAD/A TE IMAM.

M.

Oznake:

na to temo

Komentiraj