Še Vedno Sem IN!

Zapisala M., sreda, 11. april 2007 ob 12:13

Ne bom razpredala kaj vse sem počela te dni, ko (očitno) nisem blogala, ker vem, da vas ne zanima, tako kot niti nimam volje vsega pisat.

Fino je, ker je sonček in sem polna energije, kar se očitno tudi vidi. Zakaj?
Zato, ker sem bila v petek na vlaku deležna lepih pogledov in nasmeškov od neznanca (je bil v bistvu kar simpatičen). Seveda je moj dragi, kljub temu, da se je zabubil v knjigo, to opazil in je postal takoj bolj "mačo" in teritorialni. Hecno.

Moj ego pa se, jasno, ni pritoževal glede na to, da že nekaj časa nisem bila deležna takega nedolžnega flirta. Zanimiv občutek, ko vidiš, da si nekomu simpatičen in ti to kar očitno pokaže. Poleg partnerju seveda. Če bi hotela bi bila še vedno aktualna na "trgu". Ni to fajn? Hehe.

V glavnem upam, da bom imela malce več časa za blog ker ga pogrešam ampak preprosto ne uspem kaj spisati. Vas pa berem.
Včasih bi najraje kar povabila vse nekam na pijačo se martinčkat, a tudi to mogoče kdaj pride.

Upam, da se imate fino.

M.

Oznake:

na to temo

 
Blogger Unknown v komentira:

Hecno ali ne hecno, moški se preveč bojimo, da bi vas izgubili (razen nekaterih), pa čeprav se včasih zdi prav nasprotno.
Sicer do zdaj nisem imel v življenju veliko flirtov, sam sem ji pa že imel toliko, da vem kako je to zeloo fajn! Ahhh... :)

Drugače se pa mamo fino, mogoče se celo vidimo. ;)

 
 
Blogger Sabina v komentira:

oo vem da je to fajn občutek :) samo meni se na žalost takšno flirtanje že dolgo ni zgodilo :( zgleda da sem za na odpad :p

 
 
Anonymous Anonimni v komentira:

Sej ne rabiš flirtanja...
Sam da vidiš, da te je en "opazu", pa je ok. LOL

No, men je to dost. :)
Sicer me trenutno matra samozavest zarad kože, ki je ne morem skrit s pudrom, opazjo me pa še vseen, danes spet. ;)

 

Komentiraj