Nova Preobleka

Zapisala M., četrtek, 15. marec 2007 ob 13:10

Prejšnji videz je passé in so not me.
Tale mi je malček bolj všeč, čeprav ne vem za koliko časa.

But Huston, we have a problem.

Za komentarje je potrebno pritisniti na naslov zadnjega posta, ker pač še nisem pogruntala kako bi ustvarila link zraven datuma in časa zapisa. Upam, da mi bo uspelo, čeprav sem se že matrala in brez uspeha.

Potrpljenje, prosim.

Hvala!

M.

Edit: Urejeno! Hvala tamala!

Oznake:

na to temo

 
Blogger Tamala v komentira:

če ti bo tole pomagalo.

 
 
Blogger Tamala v komentira:

Oziroma tukaj je template s kodo komentiranja

(Upam, da sem pravega dala :))

 
 
Blogger M. v komentira:

O hvala tamala.
Najlažje stvari so zmeraj najtežje. :)

 
 
Blogger Tamala v komentira:

Malenkost. :)

 
 
Blogger Unknown v komentira:

Girlish... if I may say. In a good way of course :)

 

Komentiraj