Moja Tortiljina Obsedenost

Zapisala M., petek, 16. marec 2007 ob 11:21

Jaz sem totalno usekana na mehiško hrano (in kitajsko, indijsko, afriško, italijansko ampak to zdaj v tem zapisu ni pomembno) in sem en tak mali gurmanček, ki neznansko uživa v dobri hrani, sploh, če jo sam pripravi. In, če navdušenje nad mojim izdelkom pokažejo tudi jedci.
Torej, ta recept je za mehiško tortiljo in zaenkrat edini recept, katerega pripravo sem tudi fotografirala in ker nisem mojster fotografije, se opravičujem za slabo kvaliteto.

Potrebujemo:

tortilje (kupljene, lahko tudi doma pripravljene)

Nadev:
piščančja ali puranja prsa srednje velikosti
2 paradižnika
čebula
srednje velik por
rdeča paprika
korenček
pol konzerve koruze
sol
poper
čili

Za preliv:
pelati iz konzerve
majhen lonček kisle smetane
sir

Prsa in zelenjavo narežemo na majhne koščke, če so koščki veliki se tortilje težje zavijajo, se hitreje strgajo. Na vročem olju popražimo čebulo, ko postekleni in na njej popečemo prsa, da lepo porjavijo. Nato jih vzamemo iz posode ter v njej popečemo zelenjavo, ravno toliko, da se malce zmehča, a ne prekuha. Ko je zelenjava mehka, dodamo meso, premešamo, solimo, popopramo in dodamo malo ostrega čilija za okus ter kuhamo še minutko, dve.

Image Hosted by ImageShack.us

Tortilje nadevamo, jih lepo previdno zavijemo ter položimo v pekač. Če ostane kaj nadeva, ga kar lepo zraven podevam. Na koncu jih prelijemo s pretlačenimi pelati, po vrhu pelatov pa še s kislo smetano.

Image Hosted by ImageShack.us

Potresemo s sirom in damo v pečico za 30 minut na 180 stopinj.

In končni izdelek:

Image Hosted by ImageShack.us

Pekača načeloma niti ne premažem z maslom ali čemerkoli, ker se tortilje zmehčajo in zelenjava spusti sok. Težave so lahko samo pri jemanju tortilj iz pekača, ker so mehke.
Dodamo lahko katerokoli zelenjavo, pač tisto, ki se vam potika po hladilniku. Lepo pašejo bučke, malancane, gobice...
Včasih prsa zamenjam z mletim mesom ali pa naredim zelenjavno različico z raznoliko zelenjavo. Namesto kisle smetane lahko uporabite tudi nacho sir.
V glavnem različic je ogromno.

Sama sebi delam lušte...

M.

Oznake:

na to temo

 
Blogger Tamala v komentira:

Sej ne da sem se pri zadnji sliki tako pomatrala da sem slino pogoltnila hahaha

Izgleda zelo yummy

 
 
Blogger Sabina v komentira:

uuu ja, mnjami tortilje :) sicer nisem ravno nora na mehiško hrano, je večinoma preveč pekoče zame. samo tortilje pa mljask mljask :)

 
 
Blogger Unknown v komentira:

hm hm hm, spomnim se da sem jih jedel ne-pečene; hočem reči, dobil si tortilje na kupu (kot palačinke) že popečene, pa potem ponev zelenjave (z mesom). Bilo je slastno. Verjetno bi lahko preskočil tisti del s pekačem, smetano in sirom. Je pa gut ja :)

 
 
Anonymous Anonimni v komentira:

Bljak, zelenjava! LOL

 
 
Blogger M. v komentira:

@tamala Saj ne, da sem slinasta post pisala :))
@silvestre Ja, ja, jedel si fajite, lahko tudi preskočiš pečenje pa samo tortilje pogreješ oz. popečeš v ponvi.
@apple mesojedka! :))

Mnja. Lačna!

 

Komentiraj