Ora Ito

Zapisala M., petek, 13. april 2007 ob 20:35



Zadnjič sem na televiziji zasledila posnetek iz arhitekturnega bienala, ki je sicer potekal novembra (davnega) leta 2005. Sicer ne vem točno čemu je bil namen ponovitve prispevka lokalne televizije, ampak dobro, me je pritegnilo.

Sploh francoski oblikovalec Ito Morabito, ki je bolj znan kot ora ito.

Človek, ki iz sanj potegne svoje ideje. Človek, ki je "ukradel" ime svetovno priznanih znamk (Cartier, Davidoff, Gucci, Louis Vuitton...) ter z njimi okrasil svoje zamisli. Čeprav so bile stvari virtualne in predstavljene samo na internetu, so ljudje začeli povpraševati po teh stvarih. Baje je bilo največ povpraševanja po Louis Vuitton torbici in čevljih.
Počasi so začele padati ponudbe po odkupu njegovih zamisli (Cartier-jev prstan npr.) in virtualne podobe so dobivale oprijemljivost.

Zamudila sem nekaj prispevka, a tisto kar sem videla me je navdušilo, da sem pobrskala po njegovi spletni strani.

Čiste linije in preproste modernistične oblike. Arhitekturno-oblikovalski projekti in notranje oblikovanje mi sicer deluje preveč čisto, sterilno in premalo domače za moj okus, a nekatere "nosljive" predmete bi imela.

Všeč so mi Visina kartica z zaobljenimi robovi, Ogo voda v okrogli plastenki (spominja me na sladoled, ki so ga pred davnimi časi pakirali v nogometne žogice, se spomnite?), Artemedin likalnik, Heinekenova aluminijasta steklenica (sexy) in seveda Davidoff kadilska kolekcija škatlic, vžigalnikov in pepelnika (ki ga, mimogrede, imajo v ljubljanski Samsari).

Še kaj bi se našlo.

Sexy stvari.

M.

Oznake:

na to temo

 
Blogger ambala v komentira:

že pred leti sem postal pozoren nanj. Cel model je, res!

 
 
Blogger Unknown v komentira:

Do zdaj sem se srečal samo s steklenico Heinekena. Je pa kul to - sleek design!

 
 
Blogger M. v komentira:

@ambala saj pravim, jaz sem bila totalno navdušena, ko sem videla njegov koncept ustvarjanja. Sicer pa, nisem najbolj domača v teh vodah, poznaš še kakšnega s podobnim slogom, stilom kreiranja?

@silvestre ja, luštne stvari. Bi mogel videt pepelnik, res sexy.

 
 
Anonymous Anonimni v komentira:

Se je pa tudi odlično lotil nove Gorenjeve kuhinje. Odličen minimalističen design. Če si ne bi ravno opremil nove kuhinje, bi si dal sigurno njegove aparate notri.

Sicer pa vas bo gotovo zanimal tale natečaj (http://www.go-design.si/), kjer bodo nekomu podelili nove gospodinjske aparate Ora Ito.

 

Komentiraj