Zvok Tišine

Zapisala M., torek, 13. marec 2007 ob 13:28

Rada imam mesto, kaos, vrvež, brez tega bi težko živela, si pa čedalje bolj želim, da bi moj iPod predvajal tišino. Čisto tišino, brez avtomobilov, ropota posode, pralnega stroja, ptic, sosedov, dihanja nekoga drugega.

Poznate to tišino?

Dvakrat na mesec pobegnem na deželo, kjer je tišina včasih tako tiha, da te zaboli in potem lahko slišim sebe, v miru razmišljam. Zadiham.

Ne bi zamenjala mestnega vrveža, rada bi samo tišino na vsake toliko. Gumb.

Želim gumb mute za okolico, ki me obdaja.

Mute.

M.

Oznake:

na to temo

 
Anonymous Anonimni v komentira:

Jaz sem pa na deželi skos, pa sem navajena na tišino in ful jo mam rada.
Sam včasih k sem cel dan v LJ. in mam polno glavo enih šumov in enga sranja, za domov celo radio ugasnem in samo brenčanje motorja poslušam. Sploh mi ne paše radio...
Sploh pa ne maram brenčanja kakšne muske v ozadju ko kuhaš al pa delaš karkoli, kar vsi tako obožujejo. Mene to prav ob živce spravlja. :)

 
 
Blogger Sabina v komentira:

jaz tudi živim na deželi, pa nisem deležna kaj preveč tišine, ker se vedno a) tamaledva dereta, b) nažigata muziko, c) zunaj kaj žagajo, d) popravljajo streho ravno nad mojo sobo, ... še ponoči, ko bi rada spala, mi žaba kvaka pod oknom :p

 
 
Blogger Tamala v komentira:

Sej majo vsi kdaj željo po tem gumbu.
In priznam, prav paše ta moreča tišina.

Sama če hočem tišino si enostavno zabašem v ušesa čepke in še une ogromne slušalke. In imam tišino. Amaak to delam samo doma. :)

Za v naravo pa edin preostane narava - gozd. Pa še takrat fotoaparat vzamem s sabo tko da zunaj meni ni pomoči :)

 
 
Blogger M. v komentira:

@applebitecc Točno teh šumov imam zadnje dni polna ušesa. Ne morem poslušat ničesar in nikogar, niti mojega najdražjega ne. Rabim samo 10 minut popolne tišine.

@sabinica No ponoči mene ne zmoti nič. Lahko me premakneš na drug konec sobe, pa se bom zbudila po 15ih minutah, ko bom videla, da nekaj ne štima :)

@Tamala Tudi gozd me moti, ne vem zakaj, niti nimam možnosti iti takrat, ko to rabim. Hvala pa za idejo s čepki in slušalkami. Ponavadi sem svoj problem reševala ali z enim ali drugim, največkrat pa s spanjem. Bom poskusila. Glede fotoaparata, ga pa kar nosi s sabo, ker je užitek gledat lepe fotografije. :)

 
 
Blogger Unknown v komentira:

Včasih, ko gledam TV, vidim tiste velike sobe, z ogromnimi lesenimi piramidami, ki te obdajajo vsepovsod, sam pa stojiš na mreži, tako da si res popolnoma (!) zvočno izoliran. Ponavadi tam testirajo kakšne avdio naprave, avtomobile etc. In tam notri, pravijo, ko te zaprejo, se ne sliši nič! Čisto nič! Še če se zadereš, ne slišiš nič (ker se zvok "izgubi")!
Sej ne pravim, da bi to imel doma (čeprav se ne bi branil), ampak bi pa šel probat. Da vidim kako je. Ter da se potem včasih vrnem z mislimi v to tišino.

 
 
Blogger M. v komentira:

@silvestre To, točno to bi rabila. Zvočno izolacijo. Bi takoj imela to doma, tako majhno sobico za zdret se na vsake toliko. Hm, ja... Ne bi bilo slabo.

 

Komentiraj