Nenajavljeni Obiski

Zapisala M., ponedeljek, 5. marec 2007 ob 13:00

Ne maram jih. Sploh pa ne dopoldne.

Nekdo se ti prikaže pred vrati, se obesi na zvonec, ti pa v sekundi postaneš hitrejši kot superman. Naenkrat hkrati mečeš stvari v omaro, zlagaš posodo v stroj, se oblačiš, češeš in mogoče ti celo uspe pljuskniti vodo po obrazu, da ne izgledaš popolnoma zliman. Medtem pa še tuhtaš kaj mu boš postregel ker je hladilnik prazen, kekse si pa pojedel večer prej ob gledanju napetega filma.

Se je težko najavit? Ne rečem mesec prej, ampak dan, uro prej pa bi šlo.
Zelo imam rada koga na obisku, vedno nekaj vabim ampak cel dan pa ne morem čakati, če bo kdo prišel.

Oznake:

na to temo

 
Blogger Sabina v komentira:

o ja, tudi jaz sovražim to, da mi pozvoni na vratih, ko sem čisto zalimana in še oblečena v napol prosojno spalno srajčko. no samo jaz v takem primeru potem sploh ne odprem :p

 
 
Blogger Tamala v komentira:

Ti si še prijazna. Jst vsakega nepovabljenega gosta odslovim tako vljudno kot so se oni vljudno najavili.
Pa imam rada obiske ampak nek osnovni bonton pa mora bit.

Resnično ne maram tega.

 
 
Blogger M. v komentira:

@sabinica Jaz to delam samo, če zvoni poštar in če zvonijo pri vhodu bloka. Če se pa nalimajo direktno na vrata pa pač odprem, če ne drugega že zato ker se po moje sliši kako sem se ustrašila in kaj prevrnila ali pa že mečem stvari v omaro.

@tamala To pa je pri meni problem. Namreč reči ne. Saj potem po pol ure vljudno povem, da imam opravke pa se odpravijo.
Pa pri vseh teh mobitelih in mailih, nekaterim še vedno rata "pozabit" ali pa se "usput oglasit".

 

Komentiraj