Pamet Ali Lepota?

Zapisala M., ponedeljek, 5. marec 2007 ob 12:20

Artur Štern na zabavi Mense, odgovarja na vprašanje kaj je boljše, biti pameten in grd ali lep in neumen:
Pravzaprav je boljše biti neumen in lep, kot pa lep pa pameten. Zato, ker s pametjo si človek lahko škodi, medtem, ko z neumnostjo lahko prideš kamorkoli.
Čeprav se mi zdi, da se je malce zmotil in mislil grd ter pameten, ampak razumemo, kaj je hotel povedat.

Se strinjate?

Citirano še premlevam in ko jo "zmeljem" postnem. Trenutno bi iz stavka v stavek sama sebe spodbijala.

M.

Oznake:

na to temo

 
Blogger Vanja v komentira:

Ja, ljudje se delimo na dve vrsti: eni so bolj za gledat, drugi pa za poslušat. Kaj je boljše? Hm, če je nekdo grd in pameten, se še vseeno lahko "naredi" z obleko, mogoče make upom, stilom. Če pa je nekdo samo lep, mu ni kaj dosti pomoči.
Najboljše je komplet obojega... :-)

 
 
Blogger M. v komentira:

Kaj zase rečeš? :) Lepa ali pametna? :))
Potem se delimo na 3 vrste, še kolikor toliko lepe in kolikor toliko pametne.
Povprečne.
Ah, pa se tako "prizadevam" biti spešl :)

 
 
Blogger Vanja v komentira:

Rada bi bila lepa in rada bi bila pametna... Sem pa smo simpatična in pametna. No, vsaj mislim da sem :-). Ja, na tri vrste se delimo.

Zadnjič smo "opazovali" sosedovo sedemnajstletnico in družno ugotovili da je res lepa. Nato naša mati prijavi, da je od svoje kolegice slišala, da je dečva dobesedno zabita in da si jo v razredu večkrat "privoščijo" s šalami v stilu: "Katero je glavno mesto Afrike?" Njen odgovor: "Joj, saj sem vedela, pa sem pozabila!" Moj komentar ob tem je bil: "No, ja bo pa punca bolj za gledat."

 

Komentiraj