Ženske Debate

Zapisala M., petek, 9. marec 2007 ob 12:51

Včeraj zvečer sem se blazno zabavala. Zaradi Polone Vertih v Trenjih, zaradi njenih komentarjev, čeprav druge niso ravno zaostajale v zabavnosti.
Tema je bila primerna prazniku, namreč Ko moški obmolknejo oziroma moja verzija je bolj, ženski debatni krožek o feminizmu in politiki. Za devet žensk različnih profilov in poklicev na kupu o politiki in ženskah, drugače pač ne morem reči. Po debati o morebitni prvi predsednici naše države, enakopravnosti in še nekaj drugih ovinkov, je sledila debata o ženski lepoti in lepotnih idealih. Tam me je Vetrihova, ki je sicer z malo teatralnim govorom požela bučen aplavz in čestitke, spravila v glasen smeh in dobila sem odgovor na moje vprašanje.
Citiram:
A se lahko malo pohvalim? Jaz tudi mislim, da mi ni treba, da bi shujšala pa bila taka pa onaka pa tretja, zato ker se mi zdi, da sem interesantna, nadarjena in inteligentna. Pika! Kar mi veliko moških zavida!

A ni posrečena no?

In moram še omenit: Bernarda Jeklin odgovarja na vprašanje, zakaj žensk ni v slovenski politiki oz. zakaj ne gredo bolj v ospredje:

Zato ker je slovenska politika taka kot je! En kup dreka in pametne ženske se usmerijo v bolj smiselne in koristne poklice.

Res zabavna oddaja. Če imate uro in pol časa, definitivno priporočam ogled.

M.

Oznake: ,

na to temo

 
Blogger Tamala v komentira:

Jst sem ponovitev danes gledala. Morm rečt da je to ena izmed bolj zabavnih Trenj k sem jih kdajkoli gledala...

Predvsem Polonine izjave so ble na mestu ja :)

Drugače me je pa zmotilo to, da čisto vsakič, ko je imela katera kaj za rečt so ostale z govorico telesa odgovarjale da nima pojma. K en boj.

 
 
Anonymous Anonimni v komentira:

Tamala, babe so pač babe. ;)
Boh ne dej, da je kakšna boljša pa bolj pametna, k sam kremplje pokažejo/mo. LOL

Drugač sem pa tut jaz drugo polovico gledala. Zabavno, zanimivo, sam kokodakanje pa tut. Ne vem, če lahko daš tok bab na kup, pa da ne bi blo tega, pa ni važno, kakšne babe so. LOL

 
 
Blogger M. v komentira:

@tamala Sploh Mrzelova je imela močno govorico telesa, je bila na neki drugi valovni dolžini. Nad vsemi, trudila se je biti nekaj več. Čeprav ni povedala nič pametnega, ker ji je vsakič uspelo kar nekajkrat izgubiti rdečo nit svojega govora.

@applebiteccc Sploh, ko so se vse naenkrat oglašale, je bilo kot v kokošnjaku.

Sicer je pa tako splošno znano, da če daš na kup več žensk, se bodo med sabo stolkle. Moški lepo uravnovesijo. :)

 

Komentiraj