Narciski Mali

Zapisala M., petek, 13. april 2007 ob 19:21


Čeprav sem prepričana, da smo vsi bolj ali manj narcisoidni, osebno raje kot sebe opazujem druge. Obraze, mimiko, razpoloženje, ne obleko in razne modne dodatke ampak človeka samega. Počim se nekam in ob cubi libre opazujem ljudi. Uživancija.

Sem pa danes, ko sem hodila do centra po stari navadi opazovala vse okoli sebe, ugotovila, da se veliko ljudi ogleduje v izložbah. Smešno se mi je zdelo, ko sem opazovala neko gospodično. Hodila je mimo približno 7ih izložb ter se v vsaki gledala. Ne, ni gledala stvari v izložbi ampak svoj odsev. Vzpodbudila me je, da sem danes opazovala ljudi, ki se ogledujejo v vseh odsevajočih predmetih, malih izložbenih narciskov.

Ok, razumem, se pogledaš enkrat, da vidiš, če ti kak las hecno štrli, imaš majico zatlačeno nekje v hlačah, hlače v supergah, ampak to, da se gledaš v čisto vsaki izložbi mimo katere greš, je pa blazno smešno.

Opazujejo se celo v odsevu monitela. V očalih. (What's with that?)
In potem si popravijo frizuro, obrišejo drobtinice maskare pod očmi, preverijo zobe... Ja, tudi to zadnje sem videla.

Kakšni mali narciski smo.

M.

Photo: Oscar Chong

Oznake: ,

na to temo

 
Blogger Tamala v komentira:

To sem pa tud sama zadnjič opazovala. Sem kofetkala in grdo (priznam) opravljala osebe ki so se n-krat pogledale v odsevajoč objekt.

Prav smešno mi je že bilo na koncu.
Potem pa sama pridem domov in vidim da mi vse nekaj štrli od glave. Očitno se bom tudi sama v bodoče ustavila pred vsako izložbo in se ogledala če vse stoji na svojem mesti
(če res verjameš, da bom to naredila)
:)

 
 
Anonymous Anonimni v komentira:

Heh... Jaz se tut pogledam v kakšen avto al pa dva, če zgledam v redu za v javnost, to je pa tut vse. LOL
Pa kaj če ti kakšen lasek štrli, a ni to simpatično? ;))
Men je to kul in kaže na to, da nis cel paničen, če ti ena trepalnica narobe štrli, kar je če ne drugega najbrž vsaj zdravo. LOOOOL

 
 
Blogger ambala v komentira:

Joj jaz se tudi bulim... jah nečimrni smo. Ker je bolj pomembna škatla kot pa vsebina. Če kdo dober zgleda, želijo bit vsi njegovi/njeni prijatli. Who want's to be a friend to the fat lady?? Grozljivo! S tem da so debeli ljudje veseli in nasmejani in boljsa druzba od nečimrnih narcisov.

 
 
Blogger M. v komentira:

@tamala No, na vsake toliko, da še vidiš, če si sploh za v javnost. Vsaka izložba/ogledalo/avto/vstavipoljubnoodsevnotelo je pa mal čudno za videt.

@apple Točno to. Čeprav pri lepo urejeni ženski, do amena skuštrana frizura ni ravno classy :)

@ambala Ja, škatla je danes skoraj vse. Še ko praznoglavi odpre usta, so ga nekateri pripravljeni nekaj časa poslušati samo ker pač nekaj je, ker ima Gucci obleko ali pa ga pozna cela Slovenija. Ja, močnejši niso obremenjeni toliko s sabo kot "popolni" narcisi.

Malo kontradiktorno, ne?

 
 
Anonymous Anonimni v komentira:

Smešno ja, ampak na žalost najbrž res. :)

 

Komentiraj